Als zorgorganisatie die samenwerkt met bureaus of intermediairs, kan het voorkomen dat je met een nieuw bureau gaat werken. Wanneer een bureau nieuw is, is er nog geen organisatie voor dit bureau aangemaakt binnen jullie platform. Voordat het bureau diensten kan invullen, moet deze organisatie eerst in Elanza worden aangemaakt en moeten we een aantal configuraties doen. Hieronder vind je de stappen die doorlopen moeten worden om dit proces te voltooien en het bureau in staat te stellen diensten in te vullen.
Stappenplan voor het aanmaken van een nieuw bureau:
- Lever context en basisinformatie over het bureau aan bij het email adres: support@elanza.nl.
- Trainingsvideo van het platform met het bureau delen: https://connecthelp.elanza.nl/nl/articles/411519-demovideo-voor-bureaus.
- Prijsregels toevoegen voor het bureau. Prijsregels toevoegen voor het bureau is essentieel. Dit doe je in het profiel van jouw zorgorganisatie. Deze prijsregels worden gebruikt om planners inzicht te geven in de kosten van zorgverleners, zodat zij weloverwogen beslissingen kunnen nemen op basis van prijs. Daarnaast worden de prijsregels toegepast bij het opstellen van pro forma facturen en in de kostenrapportages, die terug te vinden zijn in het rapportageoverzicht. Hier vind je meer informatie over het inrichten van de prijsregels.
- Publicatieregels voor bureau bepalen. Simpelweg bepaal je bij deze stap waar dit nieuwe bureau thuishoort in de huidige ´waterval´. Hier vind je meer informatie over het inrichten van de publicatieregels.
- Bureau begeleiden bij de start en hun vragen beantwoorden. Vragen zullen altijd via jou beantwoord worden. Maar natuurlijk kan je altijd terecht bij jouw accountmanager voor vragen, advies en hulp.
Aan te leveren | Waarom |
Bedrijfsnaam bureau aanleveren. | Dit is nodig om ervoor te zorgen dat de organisatie correct wordt weergegeven met de juiste naam. Deze naam zal ook zichtbaar zijn binnen jouw organisatie. |
Welke deskundigheden het bureau levert. | Wij zullen binnen de bureauorganisatie een pool van uitzendkrachten aanmaken, die vervolgens door het bureau beheerd zal worden. Deze pool zal uitsluitend bestaan uit zorgverleners met de kwalificaties die jullie aan ons doorgeven. |
Bemiddeld het bureau ZZP'ers of levert het bureau uitzendkrachten, of beide? | Als dit het geval is maken wij namelijk graag een extra pool aan. Door deze zorgverleners te scheiden kunnen we de prijsregels beter inrichten met het uiteindelijke doel meer grip op PNIL te krijgen. |
Op welk mailadres de eerste uitnodiging tot het organisatieprofiel van de intermediair mag komen. | We hebben het e-mailadres van een contactpersoon binnen de bureauorganisatie nodig om deze persoon aan de organisatie toe te voegen. Zodra dit is gedaan, kan hij/zij met het account inloggen en nieuwe gebruikers uitnodigen. Hier vinden ze hoe dat moet. |
Aangeven wanneer we deze persoon mogen uitnodigen voor het organisatie profiel van het bureau. | Zodra het bureau toegang heeft, kunnen ze zorgverleners toevoegen en diensten invullen (na het aanpassen van de publicatieregels, zie punt 4). Denk daarom goed na over het moment waarop je toegang verleent en zorg ervoor dat het bureau vooraf voldoende informatie heeft ontvangen om het platform optimaal te kunnen gebruiken. |