Merken zijn onderdeel van de account-structuur van jouw organisatie. Een merk is onderdeel van een organisatie en bestaat vervolgens uit verschillende afdelingen.
In de praktijk komt een merk in Elanza vaak overeen met de namen van de verschillende locaties of regio's die de organisatie kent. Aangezien het merk wordt gebruikt in de communicatie naar zorgverleners en/of bureaus raden we aan om namen te gebruiken die bij hen ook bekend zijn, i.p.v. interne afkortingen bijvoorbeeld.
Bij een merk horen een aantal instellingen en vul je informatie in die wordt getoond bij diensten die vallen onder dat merk hoort, zoals een logo/afbeelding of introductietekst.
Publicatieregels zijn instelbaar per merk en niet per afdeling. Wil je als organisatie verschillende publicatieregels instellen voor verschillende delen van je organisatie? Hou daar dan rekening mee bij het bepalen van het merk.
Merk aanmaken
Je maakt een nieuw merk aan via je organisatieprofiel. Bij het aanmaken van een Merk kies je een afbeelding/logo, een introductietekst en je vult een annuleringstermijn in.
De introductietekst wordt getoond de zorgverlener of planner die een dienst wil invullen die bij dit merk hoort. In dit artikel wordt meer uitleg gegeven over de annuleringstermijn.
Merk verwijderen
Zolang er nog geen diensten op je platform hebben gestaan voor een merk kun je dit merk eenvoudig verwijderen via organisatieprofiel. Je moet eventuele onderliggende afdelingen wel eerst verwijderen.
Vanaf het moment dat er op het platform een historie is opgebouwd voor een merk kun je deze niet meer verwijderen. Het platform gebruikt de informatie van het merk namelijk om deze diensthistorie te kunnen bewaren.
Wil je toch graag dat een merk wordt verwijderd, neem dan contact op met je account manager van Elanza.