Registreren en inloggen

Introductie

In dit artikel lees je hoe je je account activeert en inlogt op het platform. Je krijgt eerst een uitnodiging van de beheerder van jouw organisatie. Daarna maak je zelf een wachtwoord aan en kun je starten.

Stappenplan

1. Je wordt uitgenodigd door de beheerder

De beheerder van jouw zorgorganisatie maakt een account voor je aan. Je ontvangt daarna automatisch een uitnodigingsmail.



2. Open de uitnodigingsmail

Open de mail met de titel “Je bent uitgenodigd om je aan te sluiten bij.... ”.
Klik op Wachtwoord aanmaken.

3. Maak je wachtwoord aan

1. Vul je nieuwe wachtwoord in.
2. Bevestig het wachtwoord.
3. Klik op Opslaan.

Tip: Kies een wachtwoord dat je niet op andere plekken gebruikt.

4. Log in op het platform

Ga naar de loginpagina van jouw zorgorganisatie.
Vul je e-mailadres en je zojuist aangemaakte wachtwoord in en klik op Inloggen.

Lukt het inloggen niet?

Let op

  • Controleer of je inlogt met het e-mailadres waarvoor het account is aangemaakt.
  • Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt. Klik op Wachtwoord vergeten als je een nieuw wachtwoord wilt instellen.
  • Kijk of je op de juiste URL zit die hoort bij jouw organisatie.

Afsluiting

Je account is nu actief en je kunt direct aan de slag. Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met de beheerder van jouw organisatie.