Mailnotificaties aan zorgverleners

Vanaf Elanza worden er verschillende mailnotificaties verstuurd aan zelfstandige zorgverleners in een pool. Deze worden enkel verstuurd aan zorgverleners met de status Nieuw of Actief. Wil je voorkomen dat het platform notificaties stuurt? Zet de zorgverlener dan op Non-actief.

Hieronder vind je een overzicht van de mails die worden verstuurd, inclusief toelichting op welk moment deze mails worden verstuurd.

In screenshots van onderstaande mails wordt informatie van de Elanza test-omgeving gebruikt. In de praktijk worden mails verstuurd uit naam van de zorgorganisatie, met informatie die ingevuld is in het organisatieprofiel zoals:

  • Naam en logo van zorgorganisatie
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Mailadres

Tip!: Gebruik het menu in de linkerbalk om snel te navigeren naar specifieke mails.

Let op!: Onderstaande mails worden alleen verstuurd aan zzp-zorgverleners met een eigen account op Elanza. Voor andere soorten zorgverleners gelden andere mailnotificaties.

Welkom mail

  • Deze wordt verstuurd aan alle zelfstandige zorgverleners die zichzelf op jouw domein registreren.
  • Onderwerp is: Welkom bij [naam domein]

Profiel nog niet compleet mail (1)

  • Deze mail wordt verstuurd 1, 3, 6 en 8 weken na registratie, indien er nog helemaal geen gegevens en/of documenten zijn ingevuld.
  • Onderwerp: [voornaam zorgverlener], je profiel bij [naam domein] is nog niet compleet

Profiel nog niet compleet mail (2)

  • Deze mail wordt verstuurd 1, 3, 6 en 8 weken na registratie, indien er enkele gegevens en/of documenten zijn ingevuld maar het profiel nog niet compleet is.
  • Onderwerp: [voornaam zorgverlener], je profiel bij [naam domein] is nog niet compleet.

Bevestig mailadres mail

  • Deze mail wordt verstuurd op het moment dat vanuit het zorgverlener-profiel door de zorgorganisatie wordt aangegeven dat er een nieuwe "bevestig mailadres mail" moet worden verstuurd.
  • Onderwerp: Bevestig jouw e-mailadres

Wachtwoord reset mail

  • Deze mail wordt verstuurd als een zorgverlener op de inlogpagina heeft aangegeven het wachtwoord te zijn vergeten en een nieuwe aanvraagt.
  • Onderwerp: Stel je wachtwoord in voor [naam domein]

Nieuwe diensten mail

  • Deze mail wordt verstuurd op het moment dat er één of meerdere nieuwe diensten beschikbaar zijn voor de zorgverlener.
  • Onderwerp: Dienst alert 3 nieuwe diensten voor jou

Nieuwe opdrachten mail

  • Deze mail wordt verstuurd op het moment dat er één of meerdere nieuwe opdrachten beschikbaar zijn voor de zorgverlener.
  • Onderwerp: Opdracht alert 3 nieuwe opdrachten voor jou

Aanmeldingsbevestiging op opdracht mail

  • Deze mail wordt verstuurd op het moment dat een aanmelding van een zorgverlener op een opdracht is gelukt.
  • Onderwerp: Aangemeld voor opdracht: [naam afdeling], [naam merk]

Aanmelding geaccepteerd mail

  • Deze mail wordt verstuurd op het moment dat een aanmelding van een zorgverlener op een dienst wordt geaccepteerd.
  • Onderwerp: Dienst 12 april: geaccepteerd

Aanmelding geannuleerd mail

  • Deze mail wordt verstuurd op het moment dat een aanmelding van een zorgverlener op een dienst wordt geannuleerd. Dat kan zijn voordat of nadat deze aanmelding is geaccepteerd.
  • Onderwerp: Er zijn 2 diensten geannuleerd

Dienst gewijzigd mail

  • Deze mail wordt verstuurd als er wijzigingen in tijd, locatie, pauze, tarief of functieniveau voorkomen op een dienst waarvoor de zorgverlener staat ingepland.
  • Onderwerp: Let op: Er zijn 2 diensten gewijzigd

Voorgestelde dienst mail

  • Deze mail wordt verstuurd als er uit een extern planningssysteem ingeplande diensten worden uitgelezen voor deze zorgverlener.
  • Onderwerp: Nieuwe diensten ingepland

Dienst afronden mail

  • Deze mail wordt verstuurd als de status van een dienst waarop de zorgverlener staat ingepland verandert naar Geverifieerd in Elanza.
  • Onderwerp: Er zijn 2 diensten om af te ronden

Opdracht geaccepteerd mail

  • Deze mail wordt verstuurd als een zorgverlener voor een opdracht wordt geaccepteerd door de zorgorganisatie.
  • Onderwerp: Opdracht geaccepteerd: [naam afdeling], [naam merk]

Opdracht afgewezen mail

  • Deze mail wordt verstuurd als een zorgverlener voor een opdracht wordt afgewezen door de zorgorganisatie.
  • Onderwerp: Sollicitatie voor opdracht afgewezen: [naam afdeling], [naam merk]

Wijzigingen doorgevoerd mail

  • Deze mail wordt verstuurd als de status van een dienst waarop de zorgverlener staat ingepland verandert van Wijziging aangevraagd naar Goedgekeurd. Dit gebeurt nadat een eerder aangevraagde wijziging wordt verwerkt
  • Onderwerp: Dienst 13 april: wijzigingen doorgevoerd

Dienst gecrediteerd mail

  • Deze mail wordt verstuurd als de status van een dienst waarop de zorgverlener staat ingepland verandert van Gefactureerd naar Gecrediteerd. 
  • Onderwerp: Dienst 13 april: wijzigingen doorgevoerd

Document gaat verlopen mail

  • Deze mail wordt verstuurd 90 dagen voordat een document gaat verlopen. 
  • Onderwerp: Herinnering: Eén van jouw zorgdocumenten verloopt bijna

Document is verlopen mail

  • Deze mail wordt verstuurd als een verplicht document van een zorgverlener is verlopen. De zorgverlener kan geen diensten meer werken. 
  • Onderwerp: Eén van jouw zorgdocumenten is verlopen.

Factuur verstuurd mail

  • Deze mail wordt verstuurd als er uit naam van deze zorgverlener een factuur is verstuurd voor gewerkte diensten, in andere woorden dat er ingeplande diensten zijn waarvan de status is veranderd naar Gefactureerd.
  • Onderwerp: Factuur verstuurd met nummer 1234.