Mailnotificaties aan intermediairs

Mailnotificaties van het platform stel je in via de pagina "Mijn Account". Klik rechtsboven op je naam en navigeer naar Mijn Account. Elke gebruiker binnen jouw organisatie kan zijn/haar eigen notificaties instellen via het eigen account. 

Uit onderstaande lijst met e-mail notificaties zijn er een aantal belangrijk voor jou als intermediair. Deze specifieke notificaties lichten we toe in de tabel eronder. 



NotificatieToelichting
Annuleringen van aanmeldingenEen van jouw zorgverleners die op een dienst was aangemeld, is geannuleerd door de zorgorganisatie
Goedkeuring van aanmeldingen die jij gedaan hebtEen zorgverlener die jij op een dienst hebt aangemeld, is goedgekeurd door de zorgorganisatie
Voorgestelde aanmeldingenEen van jouw zorgverleners is op een dienst (voorgesteld) door de zorgorganisatie
Af te ronden dienstenEen dienst gewerkt door een van jouw zorgverleners is geverifieerd door de zorgorganisatie en nu moet worden afgerond (automatisch of handmatig)
Nieuw naar jou gepubliceerde ad-hoc diensten*Er is een nieuwe ad-hoc dienst voor jou beschikbaar om in te vullen
Gewijzigde of teruggetrokken ad-hoc diensten* met geplande** zorgverlenerEen ad-hoc dienst waarop een van jouw zorgverleners op ingepland staat, is gewijzigd of geannuleerd
Gewijzigde of teruggetrokken ad-hoc diensten* zonder geplande zorgverlenerEen ad-hoc dienst waar geen van jouw zorgverleners op ingepland staat, is gewijzigd of geannuleerd
Nieuwe, gewijzigde of teruggetrokken lange-termijn dienstenEr is een nieuwe, gewijzigde of teruggetrokken dienst die start over meer dan 5 dagen.
Notificatie wanneer nieuwe facturen beschikbaar zijnEr zijn nieuwe (pro forma) facturen door het platform gegenereerd over diensten die zijn gewerkt door jouw zorgverleners.
* Ad-hocdiensten zijn diensten die binnen 5 dagen starten

** Een zorgverlener is gepland vanaf het moment dat zijn/haar aanmelding is goedgekeurd. Aanmeldingen met de status wachten vallen onder de notificatie zonder geplande zorgverlener.

Frequentie

De frequentie duidt hoe vaak het platform controleert of de desbetreffende e-mailnotificatie verstuurd moet worden. Geen relevante update? Dan versturen we geen notificatie.

Notificatie
Ad-hoc diensten
Diensten >5 dagen
Geannuleerde aanmeldingen5 min.3 uur
Geaccepteerde aanmeldingen5 min.
3 uur
Voorgestelde aanmeldingen5 min.
3 uur
Af te ronden diensten-Dagelijks
Nieuwe diensten5 min.
3 uur
Veranderde of teruggetrokken diensten5 min.
3 uur


Tip! Wil jij graag dat de mailnotificaties binnenkomen in een centrale inbox waar je met meerdere collega's mee werkt? Maak met dat e-mailadres dan een gebruiker aan en stel de notificaties in in dat account.